Μπάτε σκύλοι αλέστε....και αλεστικά μη δίνετε

Σάββατο, Φεβρουαρίου 09, 2008

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί

Κι όμως!!!!
Μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας είμαι ακόμα εδώ!!!
Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους θαυμαστές και αναγνώστες μου (Απ' ότι βλέπω ούτε ανησύχησαν και πολύ ούτε και από σπόντα μπήκε κάποιος να γράψει κάτι - έστω για να με βρίσει).
Δυστυχώς κάποιοι τεχνικοί (από μαλακία μου νόμιζα ότι το blog διαγράφηκε) και και όχι μόνο (για κάποιο χρονικό διάστημα ήμουν φιλοξενούμενος και προστατευόμενος της Μαμάς Πατρίδας) λόγοι, δεν μου επέτρεπαν την επικοινωνία. Από εδώ και πέρα ελπίζω να ανανεώνω τακτικά το περιεχόμενο, αν και στο εγγύς μέλλον πιθανόν να υπάρξει άλλη μια μικρή καθυστέρηση για λόγους μετεγκατάστασης.

Αυτά για την ώρα (μην μπούμε και απότομα στο κλίμα)!!!!

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω τον πιστό φίλο και αναγνώστη Μακ που μου επισήμανε την προαναφερόμενη τεχνική μαλακία μου και με παρότρυνε να γράψω ξανά.

1 Comments:

  • Φιλτατε Θανάση,
    που μας αποχωρίτσηκες και πολύ καλά έκανες (για να λέμε ην μαύρη αλήθεια)...
    Αποφάσισα να απαντήσω στο τελευταίο σου post όχι για κάποιο ιδιαίτερο λόγο γιατί νομίζω ότι τα καλύπτεις όλα με χαρακτηριστικό τρόπο, αλλά για να μην αισθάνεσαι ότι σε έχουν ξεχάσει όλοι....
    Ελπίζω να μη ξεχάσεις τη Σελίδα και να συνεχίσεις με τον ίδιο τρόπο ακάθικτος........Δηλαδή βρήκες έναν υποστηρικτή..όμως μη ξεχνάς πως η ουσιαστική υποστήριξη είναι προσωρινού χαρακτήρα, οπότε αν στο μέλλον δείς να ταυτίζονται οι απόψεις μουμε αυτούς που τώρα λες ότι απλά σε βρίζουνε μην εκπλαγείς.........τέρμα η μοναξιά......χαιρετίσματα απο τη Θυρέα!!!!

    By Blogger HliasTzd, at 12:43 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home