Μπάτε σκύλοι αλέστε....και αλεστικά μη δίνετε

Τετάρτη, Μαΐου 07, 2008

Ατυχία επαναλαμβανόμενη....

Βασικά χαίρετε.
Παρ' ότι το παρόν κείμενο έχει ώς αφορμή και βάση μία αντιπαράθεση απόψεων σε ένα άλλο αδελφο blog, είπα να δώσω συνέχεια μέσω του δικού μου-έτσι για να ευλογήσουμε και τα γένια μας- έτσι κι αλλιώς μόνο εμείς τα γράφουμε και τα διαβάζουμε όπως φαίνεται.
Παρεπιμπτόντως όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά στο blog του φίλου Ηλία, δεν θα χάσει (αν και όπως και εγώ έτσι κι αυτός μια στο τόσο το ανανεώνει όπως φαίνεται)
Στα δικά μας τώρα. Και θα μπώ κατευθείαν στο θέμα:
ΦΙΛΕ ΣΤΑΥΡΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ
Πλάκα πλάκα "αρέστηκ' η γριά στα σύκα" όπως λένε και στο χωριό μου. Τέσσερα από εδώ τέσσερα απο κει γουστάρετε εεεεε;;;;;;. Όπως το ανέκδοτο με τον κυνηγό και την αρκούδα (αν δεν το ξέρετε πείτε μου να σας το πώ), μου φαίνεται πως δεν παίζεται για να νικήσετε ε; Το μόνο που με στενοχορεί είναι ότι δεν έχω χρόνο να ψάξω να βρώ ένα έξυπνο μπλουζάκι στο Ίντερνετ, έτσι για απάντηση στο μπλουζάκι του Ρίμπο (απ' ότι κατάλαβα είναι της μόδας εκεί εε;)
Φίλε Ρούλη πες αλεύρι....ο Έβαλντ Λίνεν σε γυρεύει.... Άντε και εις ανώτερα.
Υ.Γ. Για τον Βάζελο τι !@$@$%%^ να πω. Τώρα που τελείωσαν όλα αποφάσισε να παίξει μπάλα; Τι να πω και τι να κάνω. Και το χειρότερο τώρα που λίγο βλέπεται εγώ δεν είμαι εκεί για να δω τα κοσμοιστορικά γεγονότα. ΓΚΑΝΤΕΜΙΑ.

4 Comments:

  • Φίλτατε Θανάση,
    ένα μεγάλο ευχαριστώ δεν νομίζω ότι είναι αρκετό για την μνεία του blog μου στο δικό σου.....πιστεύω ότι με την κίνησή σου αυτή κάτι θα πάει να κινηθεί και στο δικό μου και γι' αυτό βέβαια να περιμένεις ανταπόδοση γιατί όσοι θα επισκέπτονται το δικό μου και θα επιθυμούν μια σφαιρική και ευρωπαϊκή προσέγγιση των θιγόμενων αντικειμένων θα παραπέμπονται στο blog σου......όσον αφορά τα αμιγώς ποδοσφαιρικά, έχω να παρατηρήσω πως η σιγή ορισμένων είναι πολύ ύποπτη και αυτό σημαίνει ότι μάλλον έχεις δίκιο......φαίνεται πως τους τραβάει το "4" και μ'αρέσει που στην αρχή το είχανε και γούρικο.........

    By Blogger HliasTzd, at 11:05 μ.μ.  

  • Για τα 4 δεν έχω να πω τίποτα . Άλλωστε ήταν δίκαια και μας αξιζαν. Αλλα δεν μπορω να μην διαμαρτυριθώ αφου στονΑ Αρη βγαίναν τα πάντα. Ακομα και ο Νεμπεγλερας έκανε σουτ και πήγε στο γαμα. Απο εκει να καταλαβεις.
    Α βλέπω έκανε σχόλειο και ο φιλαθλος της ομάδας που έχει 4 αποτελεσματα διαθέσιμα σε κάθε αγώνα . Νίκη - Ισοπαλία - Ηττα και αν δεν μας αρέσει κατι απο τα παραπάνω Ενσταση. Για αυτό και τους αρέσει και το 4 σαν νούμερο. Αλήθεια αν ο Ριβαλντο δώσει πίσω τα πρίμ θα δώσει πίσω και τα πρωταθλήματα ο Θειος??? (προβλημα για δυνατούς λύτες)

    By Blogger Stavros, at 3:24 μ.μ.  

  • Τωρα ξαναβλεπω το σχόλιο μου και είναι πηγμένο στα ορθογραφικά λάθη..χιχι

    By Blogger Stavros, at 10:28 π.μ.  

  • η παραδοχή της χαμηλής σας αγωνιστικής απόδοσης αποτελεί αρετή δεν μπορώ να πω...ανωτερότητα φίλαθλου πνεύματος....αλλά εντάξει, δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε και την ευστοχία του Άρη....τη μια η ανικανότητά μας βαφτίζεται Σωκρατική, την άλλη μας φταίει ότι σκόραρε ο Νεμπεγλέρας-μια χαρά παίχτης είναι, να τον μαρκάρατε να μην σούταρε-.....και έρχομαι και πάλι στο γεγονός ότι μας φταίνε οι άλλοι....τουλάχιστον ο θείος δεν ασχολείται καθόλου με τους άλλους, καθαρίζει μόνος του...

    By Blogger HliasTzd, at 7:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home