Μπάτε σκύλοι αλέστε....και αλεστικά μη δίνετε

Κυριακή, Ιουνίου 21, 2009

Autostadt Wolfsburg (I)

Το Βολφσμπουργκ θεωρείται η φυσική (έχω την εντύπωση οτι είναι κιολας) έδρα της VW. Στα πλαίσια του ενδιαφέροντός της να συσφίξει την ταύτιση των πελατών της με την εταιρεία, δημιούργησε την "Πόλη του Αυτοκινήτου". Ένα χώρο όπου παρουσιάζεται η εταιρεία, οι μάρκες που ανοίκουν στον όμιλο και τα προϊόντα τους καθώς και η ιστορία της αυτοκίνησης και της οδοποιείας.


Παράλληλα είναι ένας χώρος όπου όλη η οικογένεια παραλαμβάνει το αυτοκίνητο, τα παιδιά παίζουν υπό επίβλεψη ειδικευμένου προσωπικού και δε γκρινιάζουν, η γυναίκα απολαμβάνει την οικογενειακή βόλτα (ακόμα και στα μαγαζιά) και έτσι μπορεί ο άντρας να απολαύσει την ημέρα του.
Αυτοκίνητα πολλά - πολυτελή και μη-, τα παιδιά υπό επίβλεψη και η γυναίκα ευχαριστημένη: Ο Παράδεισος του άντρα !!!!

Επειδή υπάρχει τεράστιος όγκος φωτογραφικού υλικού. Θα τον δημοσιεύω λίγο λίγο , με χρονολογική σειρα, γιατί δεν έχω και χρόνο.

Ξεκινάμε;

Σάββατο 20/6, μετά από 3ωρο ταξίδι με το τρένο φτάνουμε στο σταθμό του Βόλφσμπουργκ. Ακριβώς απέναντι, η Autostadt, με το παλιό κτήριο παραγωγής ρεύματος να δεσπόζει. Το κτήριο είναι από τη 10ετία του 30, είναι διατηρητέο και παράγει ακόμα και σήμερα (με μοντέρνο εννοείται εξοπλισμό) ρεύμα για όλο το πάρκο, και ένα μέρος της πόλης του Βόλφσμπουργκ. Αφού διασχίσαμε τη γέφυρα που συνδέει τις 2 όχθες του ποταμού, καταλήξαμε στο χώρο υποδοχής.

Στο χώρο υποδοχής 3 πραγματα τραβουν αμέσως την προσοχή:
1) Η κατασκευή είναι τέτοια που οι υαλινές πλάκες είναι στερεωμένες σε
περιστρεφόμενους πυλώνες. Έτσι όταν ανοίγουν τα τοιχώματα από μακρια, να δινεται η
εντύπωση ότι μπαίνει ο επισκέπτης σε ένα είδος αρχαίου ναού με τις συστοιχίες των
κιόνων. Δυστυχώς ο καιρός δεν βοηθούσε και δεν ήταν ανοιχτός ο χώρος
2) Η τεράστια υδρόγειος σφαίρα που κατασκευάστηκε για την έκθεση του 2000. Είναι από
αλουμινένιους σωλήνες και έχει βάρος 4,5 τόνους.

3) Ο κίτρινος χώρος υποδοχής. Εκεί πηγαίνουν οι πελάτες και δηλώνουν ποιά ώρα πρέπει
να είναι έτοιμο για παραλαβή το αυτοκίνητό τους. Από εκεί και πέρα μπορούν μέχρι
εκείνη τη στιγμή να απολαύσουν τη βόλτα τους.


Πρώτος μετά την επίσημ είσοδό μας χώρος, είναι ο χώρος της τεχνολογίας. Εδώ παρουσιάζονται νέες τεχνολογίες και πεδία έρευνας είτε όσον αφορά το Περιβάλλον είτε το ίδιο το αυτοκίνητο.
Στη φωτογραφία επάνω, ο χώρος πράσινης ανάπτυξη, όπου με απλό τρόπο παρουσιάζονται οι επιπτωσεις του αυτοκινήτου (και της παραγωγής του) στο περιβάλλον και πιθανοί τρόποι αντιμετώπισής τους.

Στη φωτογραφία επάνω η οθόνη επάνω, αναγνωρίζει το αυτοκίνητο που φτιάχνει ο επισκέπτης από τα έτοιμα κομμάτια, το παρουσιάζει στην οθόνη και δίνει τα χαρακτηριστικά του. Εδώ το βίντεο έχει προχωρήσει στα γενικά χαρακτηριστικά (εξ ου και η αναντιστοιχία) αλλά ξεκίνησε με τη φράση "Ααα, μια λιμουζίνα..."

Οι παραπάνω οθόνες είναι διαδραστικές και με απλό άγγιγμα οι επισκέπτες μπορούν να θέσουν τα ερωτήματά τους σε γνωστούς οικονομολόγους και οικονομικούς συντάκτες της τηλεόρασης. Σε αυτές τις οθόνες ο επισκέπτης μπορεί σχεδιάσει το αυτοκίνητο των ονείρων του και να το εκτυπώσει σαν αναμνηστικό, σε επαγγελματικά προγράμματα σχεδίασης.

Μοντέλο του νέου Polo από Βιομηχανική πλαστελίνη, σε φυσικό μέγεθος. Το βιντεάκι παρακάτω δείχνει πώς γίνεται αυτό σε μικρογραφία.



Αφού προσπεράσαμε τον χώρο που οι επίδοξοι οδηγοί κάνουν μαθήματα οδήγησης, σε ηλεκτρικά αυτοκινητάκια, και πάντα υπό την επίβλεψη ειδικών, για να πάρουν το δίπλωμά τους,

καταλήξαμε στο λεγόμενο Premium Clubhouse.

Και να γιατί είναι "Premium". Περισσότερες πληροφορίες παρακάτω

Το παραπάνω ΙΧ (!!!!!!) λοιπόν είναι μια απλή Bugatti Veyron. Είναι ειδική παραγγελία σε συνεργασία με κάποιον καλιτέχνη, ο οποίος τη έντυσε με καθρέφτη. Αυτός είναι και λόγος που δεν πήρε άδεια κυκλοφορίας από το κράτος, διότι οι αντανακλάσεις τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς. Κατά τα άλλα το σέρνουν 1000+1 περήφανα αλογάκια (κι εγώ στην αρχή νόμιζα ότι κάπου έγινε λάθος στη μετάφραση, αλλά τόσα είναι), και η τιμή του μόλις που φτάνει τα 1,3 εκατομμύρια € (προφανώς αυτό το συγκεκριμένο αξίζει κάτι παραπάνω μιας και είναι μοναδικό στο κόσμο).

Αυτά προς το παρόν. Ακολουθεί και συνέχεια μεταξύ των οποίων Audi R8, Lamborgini Murcielago και λοιπά ενδιαφέροντα.